søndag 29. august 2010

Forventninger til studiet

Føler at det er vanskelig å si så mye om forventninger. Men det synes vell alle? Likevell synes det å virke som det er lærernes favoritt "første oppgave" å gi! Meningen er vell å få igang litt tankevirksomhet og refleksjon. Jada jada jada....

Okei...

Jeg forventer at dette studiet skal gi meg innsikt i hvordan jeg kan bruke IKT i elevenes hverdag og som et pedagogisk verktøy. Jeg forventer at jeg skal lære nye ting når det gjelder data, internett, programvare o.l. Og jeg forventer at dette studiet tvinger meg til å bruke dataen til annet enn facebook og word.....

Det får holde....

Jeg synes såklart det er veldig morsomt å lese hva jeg forventet, på slutten av studiet :)

4 kommentarer:

  1. Heia! Flink du har vært!:) Ja, æ trur også at vi kan sitte og flire av våres første innlegg når vi e ferdig med det her studiet, og e bestbuddies med Bill Gates!;)..Eller va det med ho Voe..?;)

    SvarSlett
  2. Interessant innlegg. Kommer det flere?

    SvarSlett
  3. hvis æ må?:) e ikke så gla i bloggkonsepte... men vi får se...:)

    SvarSlett
  4. Det er ikke alle som liker blogging, men jeg synes at det er en kjempemetode for å bearbeide tanker og ideer. Jeg blogger egentlig mest for min egen del, det er til og med nokså ofte at jeg for bruk for bloggpostene mine etterpå.

    SvarSlett